Nog 8 dagen. - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Myrthe Eising - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen. - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Myrthe Eising - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen.

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

18 September 2014 | Nederland, Wierden

Over 8 dagen is het zover, dan vertrek ik naar Ethiopië! Het komt nu echt dichtbij.
Het visum en de vaccinaties zijn geregeld en het vliegticket ligt klaar !
Er wachten alleen nog twee grote dozen kleding in de schuur die ik nog uit moet zoeken voor de kinderen in Ethiopië.

Ik leer de groep studenten waarmee ik ga reizen ook steeds beter kennen en het is een gezellige, open en spontane groep (gelukkig)!

Wat ga ik nu precies doen in Ethiopië?
Ik ga meedraaien in het sportprogramma van de house of sports. Hierbij ga ik 'the joy of movement' overbrengen aan gehandicapte kinderen. Gehandicapte kinderen horen namelijk niet aan de zijlijn te staan, maar midden in het veld. Ik ga lesgeven met SPAT-trainers, dit zijn gehandicapte mensen die opgeleid zijn tot sporttrainer.

Oohja, wil je graag wat meer van Ethiopië zien?
Klik dan op onderstaande link, hier zie je Floortje Dessing in Ethiopië.
Vanaf 3.30 heeft ze een interview met Mulugeta, deze man zal ik veel tegenkomen in Ethiopie, omdat hij de grondlegger is van de stichting waar ik vrijwilligerswerk voor ga doen.

Ik zal jullie tijdens mijn reis op de hoogte houden via deze blog.

Liefs Myrthe

• 18 September 2014 - 17:00

Gea:

Hey Mir!!
    Wat spannend: nog maar 8 dagen en dan ga je al die kant op!
    Super dat je dit doet! Ik wens je alvast een hele mooie periode toe!
    Geniet ervan en pas een beetje op jezelf!
    En euh wel terugkomen he

• 19 September 2014 - 17:02

Anouk:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier !